Przejdź do treści

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ  ELEKTRONICZNĄ  

I. Ogólne informacje  

1. Niniejsza Polityka Prywatności to zbiór zasad, których celem jest poinformowanie o wszystkich  aspektach procesu dotyczącego pozyskiwania, przetwarzania oraz zabezpieczania Pani/Pana danych  osobowych. Polityka jest adresowana do wszystkich Użytkowników Strony Internetowej  Administratora oraz korzystających z usług formularza kontaktowego.  

2. Niniejsza Polityka określa zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora  Danych Osobowych którym jest:  

Solitax Sp. z o.o., Leszno 15/65, 01-199 Warszawa,  

 NIP: 5272670881 KRS: 0000406848 REGON: 145909287  

adres e-mail: biuro@solitax.pl 

 (dalej: „Administrator”)  

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy za pośrednictwem poczty tradycyjnej kierowanej  na adres siedziby Administratora bądź poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@odokancelaria.pl 

3. Niniejsza Polityka może być zmieniana i aktualizowana, w sytuacji zmian w praktykach związanych z  przetwarzaniem danych osobowych (uwzględniając m.in. aktualne orzecznictwo i wytyczne PUODO)  lub zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego. O zmianach Polityki Administrator będzie  odpowiednio informował Użytkowników umieszczając stosowne informacje na Stronie Internetowej,  w przypadku Użytkowników korzystających z usługi Newslettera kierując tą informację bezpośrednio  na podany adres e-mail Użytkownika.  

4. Korzystanie ze Strony Internetowej Administratora wiąże się z koniecznością zapoznana się przez  Użytkownika z treścią niniejszej Polityki Prywatności oraz w przypadku zapisu na Newsletter jej  akceptacją. 

5. Podanie Administratorowi danych osobowych jest dobrowolne, natomiast w przypadku  przetwarzania danych zapisanych w niezbędnych plikach cookies, bądź komunikacji z  Administratorem za pośrednictwem formularza kontaktowego podanie danych będzie warunkiem  koniecznym do realizacji wskazanych celów oraz prawidłowego funkcjonowania Strony Internetowej.

II. Definicje  

1. Administrator oznacza jednostkę, która decyduje, jak i w jakich celach Przetwarzane są Dane  Osobowe. Administrator jest odpowiedzialny za zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem  dotyczącym ochrony danych.  

2. Dane Osobowe oznacza wszelkie informacje o jakiejkolwiek zidentyfikowanej osobie fizycznej lub  osobie fizycznej, która jest możliwa do zidentyfikowania.  

3. Przetwarzać, Przetwarzanie lub Przetworzone oznacza wszelkie działania związane z Danymi  Osobowymi, dokonane w sposób zautomatyzowany lub nie, takie jak: pozyskiwanie, nagrywanie,  organizowanie, strukturyzowanie, przechowywanie, adaptowanie lub zmienianie, odzyskiwanie,  konsultowanie, używanie, udostępnianie poprzez transmisję, rozpowszechnianie lub udostępnianie  w jakikolwiek inny sposób, porządkowanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.  

4. Podmiot przetwarzający oznacza jakąkolwiek osobę lub jednostkę, która Przetwarza Dane Osobowe  w imieniu Administratora (inną niż pracownik Administratora).  

5. Strona Internetowa – www.solitax.pl  

6. Fanpage Administratora na portalach społecznościowych:  

• Facebook pod linkiem https://www.facebook.com/Solitaxbiuro/ 

• Linkedln pod linkiem https://www.linkedin.com/company/solitax/ 

7. Usługi Elektroniczne – usługi świadczone za pośrednictwem Strony Internetowej. Świadczenie Usług  Elektronicznych na rzecz Użytkowników na stronie internetowej odbywa się na warunkach  określonych w niniejszej Polityce.  

III. Przetwarzanie Danych Osobowych Użytkowników  

1. Administrator może pozyskiwać Dane Osobowe Użytkowników w szczególności, w następujących  przypadkach: 

a. podania Danych Osobowych przez Użytkowników (np. kontakt mailowy, telefoniczny, przez  formularz kontaktowy lub w jakikolwiek inny sposób) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO  (prawnie uzasadniony interes Administratora – udzielenie odpowiedzi na wiadomość,  zapytanie) w związku z koniecznością załatwienia zgłoszonej sprawy czy obsługi zapytania, 

b. dochodzenia roszczeń i podjęcia działań w związku z obroną praw Administratora,  prowadzenie postępowań sądowych oraz m.in. umożliwienia korzystania ze Strony  Internetowej za pośrednictwem plików cookies, zapobiegania oszustwom przy korzystaniu ze  Strony Internetowej w szczególności obsługi, utrzymania, ulepszania i udostępniania  wszystkich jej funkcji a także tworzenia zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne  Administratora, obejmuje to w szczególności: raportowanie, badania marketingowe,  planowanie rozwoju Strony Internetowej i prace rozwojowe, tworzenie modeli statystycznych  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (ww. prawnie uzasadniony interes Administratora),

c. pozyskania Danych Osobowych Użytkowników opublikowanych w mediach  społecznościowych (Fanpage Administratora) (np. pozyskanie informacji z profilu prywatnego  Użytkowników w mediach społecznościowych, w zakresie, w jakim informacje te są widoczne  jako publiczne) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes  Administratora – promocji własnej działalności i usług, prowadzenie profilu społecznościowego  (Fanpage), budowanie i umacnianie relacji z klientami, prowadzenie analiz i statystyk dot.  popularności i funkcjonowania profilu a także ustalenia, dochodzenia oraz obrony przed  ewentualnymi roszczeniami dotyczącymi korzystania z profilu, odpowiedz na kontakt), 

d. wyrażenia zgody przez Użytkownika na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu  wysyłki Newslettera, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda) wysłanie informacji handlowych – Newsletter, udostępnianie treści marketingowych za pośrednictwem komunikacji  elektronicznej, zgodnie z art. 398 i Prawa Komunikacji Elektronicznej, 

e. pozyskania lub poproszenia Użytkowników o podanie Danych Osobowych Użytkowników,  podczas wizyt Użytkowników na stronach Administratora lub używania jakichkolwiek funkcji  lub zasobów dostępnych na lub poprzez Stronę- pliki cookie właśnie oraz podmiotów trzecich.  Kiedy Użytkownicy odwiedzają Stronę, urządzenia i przeglądarki Użytkowników mogą  automatycznie udostępniać pewne informacje (takie jak typ urządzenia, system operacyjny,  typ przeglądarki, ustawienia przeglądarki, adres IP, ustawienia językowe, daty i pory łączenia  się ze Stroną i inne informacje techniczne odnośnie komunikacji), niektóre z nich mogą  stanowić Dane Osobowe. Podczas wizyty na Stronie Internetowej żadne Dane Osobowe  Użytkowników nie będą przechowywane przez Administratora, bez odpowiedniej podstawy  prawnej. W zakresie plików cookies Administrator – poza niezbędnymi plikami, każdorazowo  uzyska zgodę Użytkownika na instalację pozostałych plików cookies (w tym plików podmiotów  trzecich Google Analytics). Udzielenie w/w zgody jest fakultatywne i nie wpływa na możliwość  korzystania ze Strony Internetowej. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  (zgoda – w zakresie pozostałych, poza niezbędnymi plików cookies) i 399 Prawa Komunikacji  Elektronicznej (przepis prawa – w zakresie niezbędnych plików cookies)

f. Formularz kontaktowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes  Administratora w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie kierowane przez Użytkownika). 

2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, nie jest obowiązkiem ustawowym. W określonych  przypadkach bez podania danych osobowych nie jest możliwe jednak korzystanie z pełnej  funkcjonalnosci Strony internetowej. Kategorie Danych Osobowych Użytkowników Przetwarzane przez Administratora mogą, w szczególności, zawierać: 

a. Dane personalne: imię (imiona), nazwisko (nazwiska), 

b. Dane kontaktowe: dane firmowe, adres e-mail, numer telefonu. 

c. Treści komunikatów: wszystkie komunikaty (zapytania, wypowiedzi, poglądy i opinie),  przesłane za pośrednictwem formularza kontaktowego lub które zostały opublikowane na  stronie Administratora lub jego Fanpagach przez Użytkownika. 

d. Numer IP, pliki cookie i informacje o sposobie korzystania z naszej Strony Internetowej i  e. Wizerunek: w przypadku publikacji opinii, pozostawienia komentarza, kliknięcia przycisku  ”Lubię to” na portalu społecznościowym Administratora (Fanpage) (o ile na prywatnym koncie  tego portalu Użytkownik ma udostępniony swój wizerunek). 

f. Dane behawioralne (wyrażenie zgody na Google Ads): Informacje o aktywności użytkownika  na stronach internetowych, kliknięcia w reklamy, dane o czasie spędzonym na stronie i  interakcjach z treściami. 

3. Administrator wykorzystuje profile typu fanpage na portalach społecznościowych. Publiczne dane  udostępniane przez Użytkowników mediów społecznościowych mogą być wykorzystywane w celu: a. udzielania odpowiedzi na prywatne wiadomości, które są do nas kierowane, b. prowadzenia dyskusji w ramach komentarzy pod poszczególnymi postami, 

c. udostępniania naszych postów osobom obserwującym nasz Fanpage, 

d. marketingowym polegającym na informowaniu o naszych usługach oraz o nas samych za  pomocą postów, które umieszczamy na naszym Fanpage, w tym postów sponsorowanych,  które są wyświetlane szerszemu gronu Użytkowników, 

e. statystycznym polegającym na prezentowaniu danych o wyświetlalności naszych postów, ich  zasięgach, liczbie interakcji; dane prezentowane nam przez właścicieli portali  społecznościowych są danymi statystycznymi, jednak są tworzone na podstawie obserwacji  zachowań na naszym Fanpagu. 

4. Obecnie na Stronie Administratora wykorzystywane są przekierowania do następujących portali  społecznościowych (Fanpage):  

• Facebook, 

• LinkedIn, 

5. Z chwilą polubienia postu Administratora, pozostawienia komentarza, wysłania wiadomości  prywatnej, subskrypcji kanału Administrator wspólnie z: 

• Meta Platforms Ireland Limited, Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia  • LinkedIn Ireland Unlimited Company, Wilton Place, Dublin 2, Ireland.  

staje się Administratorami Pani/Pana danych osobowych udostępnionych na swoim Fanpagu w zakresie  przetwarzania danych do celów statystycznych oraz reklamowych. 

6. W związku z powyższym zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności:

• Facebook – https://www.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=data_policy_redirect&entry=0 • LinkedIn – https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy 

IV. Udostępnianie Danych Osobowych podmiotom trzecim  

1. Administrator może udostępniać Dane Osobowe Użytkowników: 

a. osobom upoważnionym przez Administratora do przetwarzania danych, 

b. podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych np. dostawcom usług technicznych  i podmiotom świadczącym usługi doradcze, 

c. innym administratorom, jeżeli jest to wymagane przez prawo lub w dobrej wierze, że takie  działanie jest konieczne w celu zastosowania się do obowiązujących przepisów prawa, w  szczególności w odpowiedzi na żądanie sądu, organów państwa. 

2. Jeżeli zaangażujemy podmiot trzeci do Przetwarzania Danych Osobowych Użytkowników,  zgodnie z zawartą z takim podmiotem umową powierzenia przetwarzania, Podmiot  przetwarzający będzie zobowiązany do:  

a. Przetwarzania wyłącznie Danych Osobowych wskazanych w uprzednich, pisemnych  poleceniach Administratora; oraz  

b. zastosowania wszelkich środków ochrony poufności i bezpieczeństwa Danych Osobowych i  zapewnienia przestrzegania wszystkich innych wymogów prawa powszechnie  obowiązującego. 

3. Z uwagi na korzystanie z usług Facebooka, Linkedin dane mogą być przekazywane przez te  podmioty do państw trzecich – Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) czy Chin w związku z  udostępnianiem ich wewnętrznie przez te podmioty do: Meta Platforms Inc. Google LLC (USA) lub Bejing ByteDance Technology Co Ltd. (Chiny) na co Administrator nie ma wpływu. 

V. Usługi podmiotów trzecich  

1. Strona internetowa może zawierać funkcje lub łącza przekierowujące do witryn i usług  dostarczanych przez osoby trzecie, które nie są przez nas zarządzane. Informacje, które podajesz  na tych stronach lub usługach, będą podlegać ich własnej polityce prywatności i procedurom  przetwarzania danych. 

2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za procedury związane z przetwarzaniem przez  niezależnych Administratorów stron internetowych i dostawców usług.  

3. Zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności i bezpieczeństwa stron trzecich przed  przekazaniem im informacji. 

VI. Ochrona Danych  

1. Administrator informuje, iż wdrożył odpowiednie techniczne i organizacyjne środki w celu ochrony  Danych Osobowych, w szczególności obejmujące zabezpieczenia przeciwko przypadkowemu lub 

bezprawnemu zniszczeniu, utracie, zmianie, nieuprawnionej publikacji, nieuprawnionemu  dostępowi oraz innym bezprawnym i nieautoryzowanym formom Przetwarzania, zgodnie z  obowiązującym prawem. 

2. Administrator nie odpowiada za działania lub zaniechania Użytkowników. Użytkownicy są  odpowiedzialni za upewnienie się, że wszystkie Dane Osobowe są przesyłane do Administratora  w sposób bezpieczny. 

3. Dane osobowe nie będą poddawane automatycznemu profilowaniu tj. zautomatyzowanemu  podejmowaniu decyzji wobec Użytkownika, czyli decyzjom podejmowanym środkami technicznymi  bez udziału człowieka, wywołującym skutki prawne względem profilowanej osoby lub w inny istotny  sposób wpływanie na profilowaną osobę. 

VII. Dokładność Danych  

1. Administrator podejmuje wszelkie adekwatne środki, aby upewnić się, że:  

a. Dane Osobowe Użytkowników, które Przetwarza Administrator są dokładne i jeżeli jest to  konieczne, aktualizowane;  

b. wszystkie Dane Osobowe Użytkowników, które Przetwarza Administrator, a które są błędne  (mając na uwadze cel, w jakim są Przetwarzane) będą usuwane lub poprawiane bez zbędnej  zwłoki.  

2. Administrator, w każdej chwili, może zapytać Użytkowników o dokładność Przetwarzanych Danych  Osobowych.  

VIII. Minimalizacja zakresu Danych  

Administrator podejmuje wszelkie adekwatne środki, aby upewnić się, że zakres Danych Osobowych  Użytkowników, które Przetwarza jest ograniczony do Danych Osobowych adekwatnie wymaganych w  celach wskazanych w niniejszej Polityce.  

IX. Międzynarodowy Transfer Danych  

Dane osobowe mogą być udostępniane i przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym  (Europejski Obszar Gospodarczy stanowią: Unia Europejska oraz Islandia, Liechtenstein i Norwegia, łącznie  „EOG”). Jeśli dane osobowe są przekazywane poza EOG, Administrator wymaga odpowiednich  zabezpieczeń. Administrator wypełni swoje obowiązki wynikające z rozdziału V RODO, tak by zapewnić  prawidłowość tego rodzaju przetwarzania m.in. w oparciu o decyzje Komisji Europejskiej o odpowiednim  poziomie ochrony prywatności EU-US Data Privacy Framework.  

X. Okres przechowywania Danych Osobowych  

1. Kryteria determinujące długość trwania okresu, w którym Administrator przechowuje Dane  Osobowe Użytkowników są następujące: Administrator przechowuje kopie Danych Osobowych  Użytkowników w formie pozwalającej na identyfikację, tylko tak długo, jak jest to konieczne dla  osiągniecia celów wskazanych w niniejszej Polityce, chyba że przepisy prawa powszechnie 

obowiązującego wymagają dłuższego okresu przechowywania Danych Osobowych. Administrator  może, w szczególności, przechowywać Dane Osobowe Użytkowników przez cały okres konieczny  do ustalenia, skorzystania lub obrony roszczeń (przedawnienie roszczeń zgodnie z art. 118 Kodeksu  Cywilnego). 

2. Dane osobowe są przechowywane:  

a. przez okres 30 dni od momentu kontaktu (telefon, email ze Strony Internetowej) dane  osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy, jeżeli na skutek przesłanego zapytania  Użytkownik zdecyduje się skorzystać z usług Administratora (Newsletter,) 

b. w przypadku skorzystania z naszych usług (zawarcie umowy) przez okres realizacji umowy i okres niezbędny do rozpatrzenia złożonych reklamacji, do momentu rozstrzygnięcia  ewentualnych sporów i rozliczenia stron, z uwzględnieniem właściwych terminów  przedawnienia roszczeń  

c. w zakresie wewnętrznych celów administracyjnych Administratora a także innych celów  przetwarzania danych gdzie podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora, dane  osobowe będą przechowywane do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów  Administratora stanowiących podstawę przetwarzania danych lub wcześniejszego złożenia  sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, po dokonaniu przez Administratora właściwej analizy  interesu Użytkownika i podstaw przetwarzania Administratora; 

d. w przypadku danych przetwarzanych na naszym Fanpagu do czasu zgłoszenia sprzeciwu na  dalsze ich przetwarzanie poprzez kliknięcie „nie lubię”, cofnięcie polubienia wpisu lub  usunięcie komentarza do wpisu, anulowanie Subskrypcji  

e. w przypadku skorzystania z naszych usług Newsletera przez okres realizacji usługi lub do  momentu wycofania zgody na przesyłanie informacji handlowej drogę elektroniczną. 

XI. Google Analytics  

1. Administrator korzysta z narzędzia Google Analytics dostarczanego przez Google LLC, którego  infrastruktura znajduje się w Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4,  Irlandia. Administrator wskazuje, że Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View,  California 94043, USA) przystąpiło do Porozumienia EU-US Data Privacy Framework, tj. zapewnia  odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, zgodnie z RODO. 

2. Google Analytics pozwala na: 

a) Śledzenie ruchu na stronie: informacje o liczbie użytkowników, liczbie odwiedzin, źródłach  wejść (np. reklamy, wyszukiwarki, media społecznościowe). 

b) Monitorowanie zachowań użytkowników: analiza, które strony są najczęściej odwiedzane,  czas spędzony na stronie, współczynnik odrzuceń (bounce rate).

c) Segmentację użytkowników: dane demograficzne, geograficzne oraz technologiczne (np. typ  urządzenia, przeglądarka). 

d) Śledzenie celów i konwersji: analiza, jak użytkownicy realizują określone działania, takie jak  zakupy, zapis na newsletter czy pobranie materiałów. 

3. Google Analytics przetwarza dane, które mogą obejmować: 

a) Adresy IP: wykorzystywane do identyfikacji geograficznego położenia użytkowników, które w  połączeniu z innymi danymi mogą stanowić dane osobowe. 

b) Pliki cookie: przechowujące unikalne identyfikatory użytkowników oraz sesji, umożliwiające  śledzenie ich aktywności, tylko po wyrażeniu odpowiedniej zgody przez Użytkownika c) Dane techniczne: np. typ przeglądarki, system operacyjny, rozdzielczość ekranu, dostawca  usług internetowych. 

4. Administrator korzysta z funkcji anonimizacji adresów IP, co wyłącza możliwość identyfikacji  Użytkowników (ostatni oktet adresu IP jest maskowany przed przechowywaniem lub  przetwarzaniem danych). 

5. Administrator przetwarza dane przy użyciu wskazanego narzędzia w celu dostarczania analiz i  raportów na temat ruchu na stronie oraz efektywności działań marketingowych na podstawie  uzasadnionego interesu Administratora oraz zgody Użytkownika (akceptacja plików cookies Google  Analytics). Administrator zawarł stosowną umowę powierzenia przetwarzania danych z Google  (Data Processing Agreement), regulującą w sposób wymagany przepisami prawa kwestię  bezpieczeństwa danych.  

6. Administrator korzysta z trybu Consent Mode pozwalającego na mierzenie ruchu i konwersji na  Stronie Internetowej również w przypadku, gdy Użytkownik nie wyrazi zgody na zapisywanie plików  cookie, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej zgodności z wymogami RODO, gdzie  zaimplementowany zostaje kod śledzenia umożliwiający zbieranie tylko podstawowych,  zanonimizowanych i zagregowanych danych dotyczących czasu wizyty na Stronie Internetowej,  informacji o stronie odsyłającej oraz pozwalający na mierzenie konwersji z kampanii reklamowych.  Jeśli Użytkownik wyrazi zgodę na konkretne rodzaje przetwarzania danych (cookies Google  Analytics), odpowiednie tagi będą działały w pełnym zakresie. Jeśli zgody nie udzieli, narzędzia  nadal będą funkcjonować, ale w ograniczonym trybie, zbierając anonimowe dane bez możliwości  jakiejkolwiek identyfikacji Użytkownika. Narzędzie Consent Mode pomaga spełnić wymagania 

wynikające z RODO oraz przepisów dyrektywy ePrivacy, respektując decyzje Użytkowników  dotyczące zgody na pliki cookie. 

7. Okres przechowywania zebranych danych w przypadku akceptacji plików cookie Google Analytics  wynosi 14 miesięcy.  

8. Zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności Google znajdująca się pod adresem:  https://policies.google.com/privacy?hl=pl 

9. Użytkownik może skonfigurować przeglądarkę, aby blokowała pliki cookies związane z Google  Analytics. Google Analytics używa plików cookies takich jak _ga, _gid i _gat.  

10. Użytkownik może również skorzystanie z wtyczki do blokowania Google Analytics. Google oferuje  dodatek do przeglądarki do blokowania Google Analytics, można go pobierz go z oficjalnej strony:  https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Po zainstalowaniu wtyczka uniemożliwi przesyłanie  danych do Google Analytics ze wszystkich odwiedzanych stron. 

XII. Google Ads  

1. Administrator korzysta z narzędzia Google Ads, narzędzia reklamowego dostarczanego przez  Google LLC, którego infrastruktura znajduje się w Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow  Street, Dublin 4, Irlandia. Administrator wskazuje, że Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway,  Mountain View, California 94043, USA) przystąpiło do Porozumienia EU-US Data Privacy  Framework, tj. zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych,  zgodnie z RODO. 

2. Usługa Google Ads pozwala na korzystanie z technologii śledzenia, takich jak pliki cookie i tagi  remarketingowe, które pozwalają na wyświetlanie reklam dostosowanych do zainteresowań  użytkowników. 

3. Google Ads może gromadzić i przetwarzać dane dotyczące interakcji użytkowników z naszymi  reklamami oraz stroną internetową, w tym: 

a. adresy IP,  

b. identyfikatory urządzeń,  

c. informacje o przeglądarce internetowej,  

d. dane geolokalizacyjne oraz  

e. historię przeglądania.  

Dane te są przetwarzane w celu oceny skuteczności kampanii reklamowych oraz optymalizacji  treści reklamowych. 

4. Użytkownicy mogą zarządzać swoimi preferencjami reklamowymi za pośrednictwem ustawień  Google Ads (https://adssettings.google.com) oraz skorzystać z opcji rezygnacji z personalizowanych  reklam w ramach strony Network Advertising Initiative:  https://www.networkadvertising.org/choices/

5. Zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności Google znajdująca się pod adresem:  https://policies.google.com/privacy?hl=pl 

XIII. Facebook Pixel  

1. Administrator korzystając z usług Piksela trakującego, dostarczanego przez Facebooka staje się  współadministratorem danych osobowych z dostawcą usługi tj. Meta Platforms Ireland Limited,  Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia. Zakres wspólnego przetwarzania  danych/współadministrowania obejmuje  

1) gromadzenie danych osobowych oraz  

2) ich przekazywanie do Facebooka.  

2. Rodzaje danych osobowych w związku z korzystaniem z produktu Piksel przez Administratora, na  swojej stronie internetowej objęte współadministrowaniem z Meta Ireland to: 

a. informacje w nagłówkach HTTP, które zawierają informacje o wykorzystywanej przeglądarce  lub aplikacji (np. agent użytkownika, kraj/język lokalizacji) 

b. Informacje dotyczące zdarzeń standardowych/opcjonalnych, np. „wyświetlania Strony” lub  „instalacji aplikacji”, dalsze właściwości obiektu oraz przyciski naciskane przez osoby  odwiedzające witrynę, w zależności od konfiguracji Narzędzia biznesowego 

c. identyfikatory internetowe, w tym adresy IP oraz, jeżeli podano, identyfikatory powiązane z  Meta lub identyfikatory urządzenia (np. identyfikatory reklam w mobilnych systemach  operacyjnych) oraz informacje o rezygnacji/ograniczeniu monitorowania reklam 

Dalsze przetwarzanie danych przez Meta Ireland nie jest elementem wspólnego przetwarzania  danych z Audytowanym.  

3. Osoby trzecie, w tym firma Meta, mogą wykorzystywać pliki cookie, sygnały nawigacyjne i podobne  technologie do gromadzenia lub odbierania informacji z witryny i innych miejsc w Internecie i  używać ich do świadczenia usług pomiarów, targetowania i dostarczania reklam. Użytkownik może wyłączyć gromadzenie i używanie informacji o nich do obsługi targetowania reklam, szczegółowe  informacje znajdują się pod adresem: https://pl pl.facebook.com/business/help/165516217407801?id=1913105122334058 Dodatkowo,  Użytkownik może skorzystać z mechanizmów umożliwiających dokonanie wyboru (np. poprzez  umieszczenie łącza do stron http://www.aboutads.info/choices oraz  http://www.youronlinechoices.eu/ 

4. Zachęcamy do zapoznania się z zasadami współadministrowania określonymi przez Metę, link do  strony: https://www.facebook.com/legal/controller_addendum, Regulaminem korzystania z  produktu Piksel, link do strony: https://www.facebook.com/legal/terms/businesstools oraz  mechanizmami umożliwiający Użytkownikom dokonanie wyboru dotyczącego zakresu 

XIV. Pliki cookie (ciasteczka)  

1. Podczas korzystania przez Użytkownika ze Strony internetowej automatycznie zbierane są dane  dotyczące użytkownika. Do tych danych mogą zaliczać się:  

a. adres IP,  

b. nazwa domeny,  

c. typ przeglądarki,  

d. typ systemu operacyjnego.  

2. Dane te mogą być zbierane przez: 

a. pliki cookie, 

b. system Google Analytics 

c. oraz mogą być zapisywane w logach serwera. 

3. Cookie to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych przechowywane przez  przeglądarkę na dysku twardym twojego komputera czy też na karcie pamięci smartfona. Podczas  kolejnych wizyt na stronie internetowej informacje przechowywane w pliku cookie są odsyłane na  Stronę internetową. Dzięki temu Strona internetowa może Cię rozpoznać i dostosować treść do  Twoich potrzeb.  

4. W celu ulepszenia naszej Strony internetowej, dostarczania najbardziej odpowiednich treści i  analizowania, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z naszej Strony internetowej, możemy korzystać  z plików cookie.  

5. Możemy przetwarzać dane zawarte w plikach cookie w celach:  

a. personalizowania Strony internetowej: zapamiętywania informacji o Użytkowniku, aby  Użytkownik nie musiał ponownie wpisywać tych informacji podczas kolejnych wizyt;  

b. dostarczania dostosowanych do Użytkownika reklam, treści i informacji;  

c. monitorowania zagregowanych wskaźników użytkowania witryny, takie jak łączna liczba  odwiedzających i wyświetlanych stron. 

6. Korzystamy z następujących rodzajów plików:  

a. cookie sesyjnych, które są plikami tymczasowymi i są przechowywane w urządzeniu osoby  odwiedzającej Stronę do czasu jej opuszczenia;  

b. cookie stałych, które są przechowywane w urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Stronę  przez czas określony w parametrach pliku albo do czasu ich ręcznego usunięcia; 

7. Pliki cookie możemy podzielić na następujące kategorie plików: 

c. cookie niezbędne, które zapewniają należyte funkcjonowanie strony, bezpieczeństwo i  podtrzymywaną sesję, są to pliki domyślnie instalowane, bez nich Strona Internetowa nie  może prawidłowo działać,

d. cookie statystycznych, które umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania ze Strony (checkbox do zaznaczenia);  

e. cookie funkcjonalnych, które pozwalają zapamiętać wybory dokonane przez osoby  odwiedzające Stronę, np. wybór języka, rozmiar czcionki (checkbox do zaznaczenia), 

f. cookie marketingowe, w celu dopasowania treści i formy reklam (checkbox do zaznaczenia). 8. Korzystamy z analityki i podobnych usług, które zawierają pliki cookie podmiotów trzecich. Podczas  korzystania ze Strony internetowej pliki cookie podmiotów trzecich mogą być używane, aby  umożliwić korzystanie z funkcjonalności Strony internetowej i zintegrowanych z nią witryn lub w  celu analizy skuteczności kampanii reklamowych i zbierania anonimowych informacji o korzystaniu  ze Strony internetowej w celach statystycznych.  

9. Niniejsza Polityka Prywatności nie reguluje zasad korzystania z plików cookie podmiotów trzecich.  Każdy ze podmiotów trzecich określa własne zasady używania plików cookie w swojej polityce  prywatności. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w  ramach Google Analytics, wskazanymi w wyjaśnieniach przygotowanych przez Google:  https://support.google.com/analytics/answer/6004245, Facebook Pixel:  https://www.facebook.com/privacy/policy 

10. Użytkownik, może w dowolny sposób zarządzać zgodami na wybrane pliki cookies przy użyciu  dedykowanego do tego celu narzędzia znajdującego się na Stronie Internetowej. Jednocześnie  informujemy, że brak zgody, usunięcie, zablokowanie lub ograniczenie umieszczania plików cookie  może spowodować trudności lub nawet uniemożliwić korzystanie ze Strony internetowej.  

XV. Formularz kontaktowy  

1. Administrator świadczy usługę polegającą na udzielaniu odpowiedzi na zapytania kierowane do  Administratora za pośrednictwem Formularza Kontaktowego a związane w szczególności z jego ofertą. 

2. Pytania, Sugestie, Skargi można przesyłać za pośrednictwem Formularza Kontaktowego, w tym celu  koniecznym jest podanie adresu e-mail, numer telefonu, temat i wpisanie treści wiadomości oraz  kliknięcie pola „Wyślij”. Nie podanie adresu-email uniemożliwi wysłanie Użytkownikowi  odpowiedzi na zapytanie. 

3. Administrator dołoży staranności, aby udzielić odpowiedzi na pytanie w terminie nie dłuższym niż  48 godzin 

XVI. Świadczenie usług drogą elektroniczną  

1. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym. 2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej Administratora i oferowanych  Usług, w sposób zgodny z przepisami prawa, dobrymi obyczajami, posługując się danymi zgodnymi  ze stanem faktycznym oraz w inny sposób nie postępując niezgodnie zapisami niniejszej Polityki.

Administrator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Użytkownika nieprawdziwych danych  bądź niedostarczenie usługi z przyczyn niezależnych od Administratora (np. problemy techniczne  po stronie dostawcy usług internetowych). 

3. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania poufności oraz do nie ujawniania osobom trzecim  jakichkolwiek informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem Usług przez Administratora w tym  informacji handlowych, organizacyjnych, technologicznych, finansowych. 

4. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną to  dostęp do Internetu, urządzenie umożliwiające z niego korzystanie typu: komputer, laptop lub inne  urządzenie przenośne z przeglądarką internetową, dostęp do poczty elektronicznej i  skonfigurowane konto poczty e-mail, dowolna właściwie skonfigurowana wersja przeglądarki  internetowej obsługująca m.in. pliki typu cookies (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari,  Google Chrome). 

5. Korzystanie z Usług w sieci Internet, mimo stosowania przez Administratora zabezpieczeń  mających na celu uniemożliwienie lub znaczne utrudnienie włamania się do systemu (ataki  hackerskie) może wiązać się z ryzykiem niechcianego zainfekowania systemu informatycznego  przez złośliwe oprogramowanie. W związku z powyższym Administrator zaleca dodatkowo  korzystanie ze zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego oraz stosowanie przez  Użytkownika odpowiedniej zapory systemowej (firewall). 

6. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację dotyczącą świadczenia usług drogą elektroniczną.  Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej kierując ją na adres siedziby Administratora bądź  drogą mailową na adres e-mail (wskazane w Rozdziale I). Reklamacja powinna zawierać imię i  nazwisko oraz adres e-mail Użytkownika (zgłoszenie mailowe), opis problemu będącego podstawą  reklamacji oraz żądanie Użytkownika związane z reklamacją. Administrator rozpatrzy reklamację w  terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie  poinformowany tym samym kanałem komunika 

XVII. Prawa Użytkowników w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych  

1. Przysługują Pani/Panu w związku z przetwarzaniem danych osobowych następujące prawa: a. prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych – na tej podstawie, Administrator na  wniosek osoby której dane dotyczą, przekazuje informację o przetwarzaniu dotyczących jej  danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania,  zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane osobowe są ujawniane i planowanym  terminie ich usunięcia. W ramach prawa dostępu do danych osoba, której dane dotyczą, może  również żądać informacji o tym, komu udostępniane są jej dane osobowe oraz czy podlegają  one profilowaniu i zautomatyzowanemu procesowi podejmowania decyzji. Osoba, której dane  dotyczą ma także prawo uzyskania kopii jej danych.

b. prawo do sprostowania danych – na tej podstawie, Administrator, na wniosek osoby której  dane dotyczą, usuwa ewentualne niezgodności lub błędy dotyczące przetwarzanych danych  osobowych, oraz uzupełnia je lub aktualizuje, jeśli są niekompletne lub uległy zmianie; 

c. prawo do usunięcia danych – na tej podstawie, Administrator na żądanie osoby której dane  dotyczą usuwa dane, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z  celów, dla których zostały zebrane, cofnięto zgodę na ich przetwarzanie lub wniesiono  sprzeciw i nie jest to wymagane dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń  Administratora; 

d. prawo do ograniczenia i przenoszenia przetwarzania – na tej podstawie, Administrator na  wniosek osoby której dane dotyczą, zaprzestaje dokonywania operacji na tych danych  osobowych, w odpowiadającym prawu zakresie a także wydaje te dane osobowe, w formacie  pozwalającym na ich odczyt przez komputer; 

e. prawo do wniesienia skargi – korzystając z tego prawa osoba która uzna, że jej dane osobowe  są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu  Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa); 

f. prawo wniesienia sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić  się przetwarzaniu danych osobowych w celach dla których zostały zebrane i są przetwarzane,  sprzeciw dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby  marketingu bezpośredniego, osoba, której dane są przetwarzane ma prawo w dowolnym  momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych w tym  zakresie; 

g. prawo wycofania zgody – jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie udzielonej zgody,  wówczas w każdej chwili osoba której dane dotyczą może wycofać tę zgodę. Cofnięcie  wyrażonej zgody nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było  nielegalne, odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego  przetwarzania jednak spowoduje, że dane osobowe nie będą więcej używane do tych celów  od momentu wycofania zgody. 

2. Wniosek dotyczący realizacji praw opisanych powyżej można złożyć za pomocą poczty tradycyjnej  pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu poczty email wskazanego w  Rozdziale I. 

3. Wniosek powinien w miarę możliwości precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy żądanie, tj. w  szczególność adresata wniosku i z którego uprawnienia z opisanych powyżej chce skorzystać osoba  składająca wniosek. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub  zidentyfikować osoby składającej wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie, zwróci się do  wnioskodawcy o dodatkowe informacje.

Solitax
ul. Leszno 15/65
01-199 Warszawa